Lesher
Administrator forum
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:11, 19 Maj 2009 Temat postu: Zasady na forum |
|
|
Witam wszystkich,
Utworzyłem to forum, ponieważ w odróżnieniu od innych inwestycji nie mamy "internetowej" platformy komunikowania się.
Wydaje mi się, że takie forum będzie znacznym ułatwieniem (co chyba pokazało m.in. pierwsze zebranie właścicieli).
Kilka zasad na forum:
1. Aby mieć dostęp do forum (z wyjątkiem forum ogłoszenia - jest ono publicznie dostępne) należy zarejestrować się. Z góry proszę o cierpliwość, będę starał się jak najszybciej akceptować rejestrujących się, jednak nie jestem "etatowym" administratorem forum i mam swoje obowiązki zawodowe.
2. Jeżeli jesteś właścicielem mieszkania/lokalu użytkowego i chcesz mieć dostęp do forów ograniczonych (autoryzowanych, czyli Sprawy mieszkańców i administrowanie budynkiem) po zarejestrowaniu się i zaakceptowaniu rejestracji przeze mnie (otrzymasz maila informującego o zaakceptowaniu) zgłoś chęc przynależenia do grupy "Sąsiad" (link na górze strony Grupy lub tutaj.
Po wejściu przez ten link wybierz grupę Sąsiad a następnie przycisk "Zobacz informacje". Na stronie która się pojawi wybierz przycisk "Dołącz".
Teraz wyślij do mnie maila (np. używając tego linka) zawierającego:
a) Twój login,
b) imię i nazwisko,
c) numer mieszkania,
d) telefon kontaktowy.
W przyszłości (jak tylko dojdę czy da się to zrobić) mam zamiar umieszczać numer mieszkania w profilach (będą więc one dostępne dla zarejestrowanych osób). Pozostałe informacje nie są (i nie będą) dostępne w jakikolwiek sposób na forum, ani gdziekolwiek indziej!
Podanych danych oczywiście nikomu nie będę ujawniał, chodzi tylko o to aby zapewnić, że w tematach dotyczących newralgicznych spraw wypowiadają się rzeczywiście właściciele mieszkań.
W wypowiedziach osób dołączonych do tej grupy (czyli tych którzy przeszli weryfikację) pod ich nickami (nazwami użytkownika) znajduje się słowo "Sąsiad". W ten sposób wiesz czy dana osoba wypowiadająca się nawet na nieautoryzowanym forum na pewno jest właścicielem mieszkania w naszej inwestycji.
Do forów autoryzowanych dostęp mają wyłącznie osoby które przeszły przez weryfikację (przesłane dane porównuję z informacjami zawartymi w księdze wieczystej).
3. Utworzyłem odrębną grupę dla administratorów budynku, być może w przyszłości będą zainteresowani taką formą komunikacji z nami.
[b] W wypowiedziach osób dołączonych do tej grupy pod ich nickami (nazwami użytkownika) znajdują się słowa "Zarządca budynku".
W związku z tym że forum jest w trakcie tworzenia, ten post będzie w przyszłości zmieniany, wszystkie informacje o zmianach będę starał się tutaj publikować. Jednocześnie bardzo proszę o wszelkie uwagi i proponowane zmiany, szczególnie cenne są uwagi krytyczne!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lesher dnia Nie 19:36, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 14 razy
|
|